epodnikanie

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Ako správne viesť marketing

Ak chcete, aby spoločnosť, ktorú vediete, prosperovala, je dôležité zvoliť si dobrú stratégiu. Ak si nezvolíte vhodnú stratégiu, Vaše investované peniaze, úsilie a čas sa môžu napokon ukázať ako neefektívne.
Mať dobrú stratégiu znamená, mať dobrý plán, vďaka ktorému sa bude Vaša spoločnosť uberať správnym smerom a prinášať Vám zisky. Urobte si marketingový rozpočet.Určite si cieľ, ktorý bude na konci Vašej marketingovej stratégie. Vďaka nim môžete okrem očakávaného zisku získať aj nových zákazníkov, zavedenie nového tovaru a služieb, udržanie už stálych zákazníkov a zvýšenie ich spokojnosti, či expandovať na nové trhy. Ak máte určený cieľ, upravte isté body v osnove, ktorú ste vytvorili, na priority. Budete sa v pláne ľahšie orientovať.
Neodbytnou súčasťou pri zostavovaní stratégie je urobiť si prieskum v rôznych oblastiach. Prieskum trhu Vám pomôže preskúmať jednotlivé faktory, ktoré by mohlo ovplyvniť Vaše podnikanie. Môže odhaliť aj prípadnú konkurenciu, ktorá podniká s podobnými, ak nie rovnakými produktmi ako Vy. Nezabúdajte, že dôležití su najmä Vaši zákazníci. Preto by ste sa mali orientovať predovšetkým podľa ich potrieb a požiadaviek.
Prehodnoťte doterajšie pôsobenie a fungovanie Vašej spoločnosti. Aj napriek tomu, že môže byť Vaša firma stabilná a výnosná, vždy sa dá niečo vylepšiť. Preto by ste mali na základe Vášho prieskumu odhaliť miesta, ktoré by sa mohli zdať ako najzraniteľnejšie a vyplňte medzery inovatívnymi nápadmi.
Práve vďaka progresívnym metódam , či procesom, môžete ponúknuť zákazníkom tovar a služby za nižšiu cenu ako Vaša konkurencia. Inou hodnotou, ktorou by sa Vaša firma mohla zaoberať je nová technológia a inovácia. Ďalšiu hodnotu predstavujú služby zákazníkom.
Je potrebné rozlišovať jednotlivé hodnoty. Hodnota, na ktorú sa upriamite sa môže stať smerodajnou pre Vašu firmu. Z toho vyplýva, že dominujúca hodnota Vášho priemyslu bude určovať, s akou komoditou obchodujete. Diferenciácia jednotlivých ponúkaných hodnôt na trhu môže pomôcť odlíšiť Vašu spoločnosť od prípadnej konkurencie a získať tak nových zákazníkov.
Zdroj: "Marketingová stratégia." . redfox, 1 Jan. 2011. Web. 2 May 2014.http://www.redfoxmanagement.com/sk/2011/05/02/ako-rozvijat-svoju-marketingovu-strategiu/

Manažovanie | stály odkaz

Komentáre

Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014